– U posljednjih par godina, imali smo vijesti na internet portalima kako se na plažama pojavljuju žene koje su pokrivene. Neke žene su osule paljbu po njima, jer su ubijeđene da to nije higijenski, pogotovo kada su u pitanju bazeni….

Muslimanke se u ljetnoj sezoni susreću s brojnim izazovima, prvenstveno zbog vjerskih uvjerenja i odijevanja. To postaje osobito vidljivo kada žele posjetiti plažu ili bazen. Često se nađu zatočene na pijesku ili se izležavaju na ležaljkama jer nemaju odgovarajuće kupaće kostime za bavljenje vodenim aktivnostima. U svjetlu ovoga, novinarka Mehrina Asif podijelila je sveobuhvatan prikaz svog iskustva na bazenu u vrućim danima, pružajući zamršene detalje kroz članak objavljen na platformi “Medium”. Cjelovitu priču o njezinu životu predstavljamo vam u cijelosti. Kao musliman koji sam odrastao u Americi, oduvijek sam žudio svjedočiti prostranstvu mora.

• Međutim, to je ostao samo daleki san. Neumorno sam tražila bazene namijenjene isključivo ženama ili dane kada su bili dostupni samo ženskom rodu, ali moj trud se pokazao uzaludnim. Iako sam želio sakriti svoje tijelo, shvatio sam da bi plivanje bilo nemoguće ako bih se držao te preferencije. Štoviše, većina objekata ne dopušta osobama da uđu u vodu u prevelikim košuljama širokog kroja; umjesto toga, zahtijevaju odgovarajući “kupaći kostim”. U pokušaju da opravdam svoju odjeću kao trendi kupaći kostim ravno iz modne prijestolnice New Yorka, moji su se napori pokazali uzaludnim jer sam i dalje bila prisiljena izaći iz prostorija. Konstantno čupanje valova onemogućavalo mi je da uspješno držim kosu skupljenom.

Kako bi se opisao izgled kupaćeg kostima dizajniranog za muslimanke? U nekoliko navrata uspjela sam pronaći način da potajno uđem u bazen u predimenzioniranoj odjeći, no ubrzo sam otkrila izazov plivanja opterećena višeslojnom odjećom. Otkrila sam savršeno rješenje za svoju nevolju: kupaći kostim za cijelo tijelo. Nakon što sam ga kupio na Amazonu, bio sam oduševljen svojim izborom, posebno zato što uključuje jastučiće za prsa i dobro dizajniranu kapuljaču koja se proteže do čela i sigurno pričvršćuje za nos.

Međutim, unatoč tome što je odijelo u potpunosti pokrivalo moju kožu, i dalje sam osjećala ranjivost jer je kostim jasno naglašavao konture mog tijela. Našao sam rješenje i za ovo. Nabavila sam vitku i dugačku masku ili haljinu koju sam nosila dok sam šetala plažom ili se izležavala uz bazen. Lako se može skinuti i ostaviti na obali prilikom plivanja, jer je tijelo skriveno pod vodom. Još jedna prednost moje odjeće je što funkcionira kao pravi kupaći kostim i suši se iznimno brzo. Često nema potrebe da se presvlačim na kraju dana; Jednostavno navučem dugu majicu i krenem kući. Koje metode koristite da spriječite da vam kosa strši?

Moram priznati, stalna borba da zadržim kosu pod kontrolom dovela me u iskušenje da ih obrijem u više navrata. To je osobito istinito jer je moja kosa i tanka i svilenkasta, zbog čega mi kopče za kosu stalno isklizavaju, punđe se raspliću i kosa mi neprestano pada na lice. Osobito je frustrirajuće kada sam na plaži, jer je potrebno samo pet minuta da se moja pomno oblikovana kosa potpuno raspleše. Najbolji lijek, međutim, leži u obliku silikonske kape za plivanje. Jednostavno ga namjestite, pričvrstite na uši i uživajte u njegovoj udobnosti tijekom dana je sve što je potrebno.

Preporuča se odabir veće veličine kako biste spriječili bilo kakvu nelagodu ili glavobolju. A trešnja na vrhu? Vaša kosa će ostati savršeno suha. Čak i usred užurbane gužve, još uvijek možete uživati ​​u izletu na plažu jednostavno obučevši odgovarajuću odjeću. Naravno, to može dovesti do povremene nelagode zbog svjedočenja golotinje. Međutim, osobno smatram da je mnogo ugodnije i skromnije posjetiti plažu ili bazen u mirnijim vremenima kada ima manje ljudi. Moj preferirani pristup je odlazak radnim danom ujutro.

Što prije stignete na odredište, to je povoljnije. Cilj mi je stići na plažu najkasnije u 8 sati. Čin presvlačenja predstavlja značajan izazov. Najneugodniji aspekt mog iskustva nedvojbeno je korištenje javnih zahoda i čin presvlačenja unutar njihovih granica. Posljedično, došao sam do spoznaje da je u mom najboljem interesu da se potpuno odreknem mijenjanja odjeće. Prije polaska na put odlučim obući kupaći kostim, uz široku košulju i šal, moguće čak i hlače.

Po dolasku u vrijeme polaska izdvajam nekoliko trenutaka za uživanje u sunčevim zrakama i dopuštam si da se osušim na zraku. Postaje znatno praktičnije ako možete prijeći dok ste još na plaži, jer vam to omogućuje rješavanje problema s vlagom u kosi i pripremu za aktivnosti poput kupovine ili objedovanja. U slučajevima kada mi je ključno da se pripremim prije odlaska na plažu, Spustit ću suncobran, posložiti posteljinu koju sam ponio i obaviti sve potrebne poslove unutar improviziranog šatora.

Kada pokušavate ukloniti sav pijesak prije presvlačenja u svježu odjeću, postupak se može pokazati prilično zahtjevnim. Međutim, važno je priznati da u određenom trenutku prihvaćanje prisutnosti pijeska postaje nužno; opirati se tome bilo bi uzaludno. U konačnici je vjerojatno da će pijesak pronaći svoj put u sve do trenutka kada se vratite kući, čineći napor da ga uklonite uzaludnim. Mehrina je zaključila da čak i kao konzervativni musliman može uspješno uživati ​​u izletu na plažu.