Višnja (59) je pre 20 godina pozvala sestru i njenu porodicu da letuju u njenoj vikendici na jugu Dalmacije. Nakon deset dana, sestra se vratila kući bez reči, bez pozdrava i bez ijednog „hvala“. Kasnije je Višnja saznala razlog zbog kojeg se sestra uvredila.

• Deseti dan ujutro spakirali su stvari u vozilo i krenuli kući. Nema riječi, nema zbogom. “Tek kasnije sam saznao da su ljuti što nisam napunio hladnjak i pripremio doručak, ručak i večeru, a pretpostavljam i oprao suđe za njima jer su dolazili na odmor. Ispostavilo se da je velika pogreška bilo naše planiranje da s njima provedem dio trotjednog odmora“, kaže nam.

Deseti dan rano ujutro ukrcali su stvari u auto i otišli kući. Ni riječi, ni pozdrava. “Tek kasnije sam saznala da su se uvrijedili što im nisam napunila frižider i ponudila im doručak, ručak, večeru i valjda oprala suđe za njima jer su ONI došli na odmor. To što smo planirali potrošiti dio našeg trotjednog odmora kod njih bio je velika pogreška”, kaže nam.

Deseti dan ujutro sve su ukrcali u auto i otišli kući. Bez riječi, bez pozdrava. “Tek kasnije sam otkrio da su se uvrijedili što im nisam napunio hladnjak i ostavio doručak, ručak i večeru, a valjda sam oprao suđe nakon njih jer su DOŠLI NA ODMOR. Bilo je to ‘prilično veliko’ greška’ što smo planirali provesti dio od naša 3 tjedna s njima,” kaže nam.

Tek nakon tri dana, počela je ispuhivati ​​nos, a ja isprva nisam razumio zašto. Živjeli smo drugačijim bioritmom i meni je bilo u redu da se navečer vratio opet na terasu i uživao. Ali navečer se više nisu pojavili niti su otišli k sebi. Nisu s nama normalno razgovarali do dana odlaska”.

Otišla je bez pozdrava-Potom je objasnila da je jutarnja osoba, za doručak su svi u njezinoj obitelji pokupili što god su našli, a onda su u tri lagani ručak. Za večeru bi bio namaz i voće; dva puta nije kuhala. “Mislio sam kad sam joj rekao da ona ima kontrolu nad kućom da uđe i osjeća se kao kod kuće i da se smjesti kako oni odaberu, a ne da očekuje da ću ih čekati rukama i nogama. Pogriješio sam. Pa, tako tako da ona i njen zet više ne razgovaraju sa mnom.”

Potom je objasnila da je ona jutarnji tip, da za doručak svatko u njezinoj obitelji uzima ono što nađe i tek oko tri sata poslijepodne lagano ruča. Za večeru će biti kruha, namaza i voća — dva puta nije kuhala. “Mislio sam kad sam joj rekao da ima cijelu kuću na raspolaganju da će se oni sami snalaziti kako njima odgovara i nije očekivala da ću ih poslužiti. Pogriješio sam. E, to je razlog zašto su ona i ona zete nemoj razgovarati sa mnom«.

Tada doznaje da se njezina djeca, već odrasla, i sestrina kći još uvijek pozdravljaju kad se sretnu i čestitaju imendane – i među njima nema nikakvih loših osjećaja. “Roditelji nas nikada nisu ovako odgajali, naprotiv, uvijek su cijeli život promovirali okupljanje obitelji. Ne znam što se uvuklo u nju da mi se toliko godina zamjera. Možda se radilo o tome ljubomora, što imam kuću na moru, tko zna, jer meni zvuči nevjerojatno da se zakrvila sa mnom jer nije dobila uslugu kao da je u hotelu – dodala je.

Tada doznaje da se njezina već odrasla djeca i sestrina kći i dalje pozdravljaju kad se sretnu, čestitaju si rođendan i sve to bez imalo ljutnje. “Roditelji nas nisu tako odgajali, naprotiv, kroz život su bili stalno za posjete obitelji. Ne znam što je njoj spopalo da mi se toliko godina zamjerala. Možda Sve je to bila samo ljubomora… Imam kuću na moru, tko zna jer meni zvuči nečuveno da se posvađala sa mnom jer joj nisam pružila uslugu kao da je u hotelu”, objasnila je.