Dragana MIrković je definitivno pevačica koja je u top 5 svih vremena, njeni bezvremenki hitovi su definitivno upisani u antologiju domaće diskografije. Njene pesme, su i dan danas jako slušane, a neke od njih su definitivno i evergrini već postali. Žena bez mrlje na karijeri, koju je izgradila na samo lepim pesmama i slavujskom glasu.

Kao devojčica se pojavila 1986 godine sa pesmom Simpatija, te je od tada krenuo njen vrtoglavi uspeh prema vrhu narodne estrade u to vreme. zajedno sa Južnim vetrom, Šemsom i Sinanom, punila je dvorane i stadione u bivšoj Jugoslviji. Početkom 90 godina se udala za Tončija Jančića te se rpreselila u Beč, gde danas žive sretno i imaju dvoje velike dece.

U odnosu na svoje kolegice, ona se nikada nije skidala pred TV kamerama, a njeni spotovi su definitivno meilo kulture i kvalitetne pesme, međutim, takva su to vremena bila i nije bilo potrebe za kratkim suknjama koje je prvo pronosala Lepa Brena. O svojoj deci uvek najlepše:””Manuela je drugačija, povučena je, ona je moja beba. Za nju moji prijatelji kažu da je devojka s najlepšim očima i najčistijom dušom.

Oni su normalna deca, što je danas najlepši kompliment. Nisu razmaženi, ne pate za brendovima, čak sam jednom zamolila ćerku da obuče jednu moju haljinu jer je malo ekskluzivnija i brendirana, a ona nije htela da čuje, bilo bi je blam da je drugarice vide u tome.” Također je dodala da su njihovi prijatelji ljudi koji rade za normalne plate, a oboje dece je do sada radilo privatne poslove, da sami vide kako je kada imaju poslodavca.

Preporučeno